בשנים האחרונות, בזכות התפתחויות טכנולוגיות משמעותיות בענף הדפוס המאפשרות הדפסות על גבי משטחים קשיחים, הדפסה על אלומיניום הפכה למבוקשת בקרב גורמים רבים ושונים במשק,  כגון אומנים, מעצבים, אנשי מקצוע ועד לקוחות עסקיים, מוסדיים ופרטיים. בחברת אופק ארט מציעים לכם הדפסת תמונות על אלומיניום ברמה פוטוגראפית גבוהה ביותר. בכדי להכיר יותר טוב סוג זה של הדפסות לפניכם מספר דגשים בנושא:

 

  • אלומיניום, מעצם היותו חומר קל משקל ופשוט לעיבוד, בעל חזות עכשווית מרשימה ואלגנטית, ועמיד בפני פגעי סביבה ומזג אוויר שונים, מהווה מצע קשיח מושלם עבור מגוון צרכים ומטרות, מהדפסות של יצירות אומנות ועד הדפסות לצרכי שיווק ופרסום.
  • בין המדפסות היותר טובות להדפסת אלומיניום בולטת מדפסת שולחנית uv של Mimaki, המספקת הדפסות ישירות על גבי לוח אלומיניום שמוצמד לשולחן המדפסת, עם דיו שמותז על פני השטח ומיובש במהירות באמצעות נורת לד. מדובר בהדפסות באיכות פוטוגראפית שאינן דוהות, עמידות בפני מגע ותנאי חוץ.
  • מדפסת uv של Mimaki מספקת הדפסות על אלומיניום עם רזולוציה של אלף מאתיים dpi למשטחים בגודל של מאה שלושים ס"מ על מאתיים חמישים ס"מ, עם שישה צבעים הכוללים גם לבן ולכה.
  • מדפסת uv של Mimaki גם יכולה לספק הדפסות ברמות שונות של שקיפות, הדפסה חלקית של לוח האלומיניום, הדפסה מרובת שכבות המעניקה צבע עמוק במיוחד, צבע שחור בעל רמת אטימות שאין כדוגמתה וגם אפשרות להדפסה בצבע לבן על גבי משטחים כהים.
  • לחברתנו יש ניסיון עשיר בהדפסות על אלומיניום למגוון צרכים ולקוחות, למשל לשם ביצוע הדפסות עבור גלריות, תערוכות, מרכזי מבקרים, בתי מלון, חברות הייטק, מרכזי מסחר, משרדים, לקוחות פרטיים ועוד.
  • הדפסות מוצעות על גבי אלומיניום טבעי בגוון כסוף עכשווי, המעניק מצע בעל חזות תעשייתית מרשימה.
  • אנו גם מבצעים הדפסות על גבי אלומיניום אנודייז המכונה גם אלגון אלומיניום או ציפוי אנודי. מדובר באלומיניום עם שכבת ציפוי אסטטית, מאוד חזקה ועמידה לאורך זמן גם בתנאי חוץ, שאינה נדרשת בתחזוקה. כמו כן ציפוי זה מתפקד כשכבת בידוד חשמלית. בנוסף ניתן לצבוע לוחות אלו בקשת מגוונת של צבעים.
  • בזכות ציוד מתקדם וידע מקצועי, הדפסות על גבי אלומיניום מוצעות על ידינו בקשת רחבה של אפשרויות עם רמה גבוהה של יצירתיות וגמישות. כמו כן הדפסות על לוח אלומיניום מוצעות על ידינו עם גימורים רבים ושונים, למשל עם פינות ישרות או מעוגלות, עם הצמדה למשטח דיבונד ועוד.
  • מסגרת דיבונד המצופה באלומיניום, מעניקה יציבות ללוח האלומיניום המודפס קל המשקל, ומספקת אמצעי אסטטי להצגת תמונות מודפסות על אלומיניום עם חזות עכשווית ומרשימה.

 

הזמנת הדפסה על אלומיניום
להזמנת הדפסת תמונות על אלומיניום, ולקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם אופק ארט בטלפון ​072-3976333 או במייל ofek-art@ofek-air.com.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה
צרו קשר ונציג מטעמנו ישוב אליכם בהקדם