יש לכם תמונה שאתם ממש ממש רוצים למסגר ולתלות על קיר הסלון או אולי להניח על השידה? היום יותר מאי פעם, יש לכם את היכולת להזמין הדפסה ומסגור תמונות בקלות, במהירות, באיכות גבוהה ובמחירים שמעולם לא היו אטרקטיביים יותר. אבל לפני שאתם מזמינים, בואו נספר לכם איך נראה התהליך ולמה צריך לשים לב לאורכו.

 

הדפסה ומסגור – איך זה הולך?

ובכן, אם יש לכם תמונות שאותן אתם רוצים להעביר תהליך של פיתוח ומסגור תמונות, המשימה הקשה ביותר בתהליך המצפה לכם היא לבחור את התמונות מתוך אינסוף התמונות שיש ברשותכם. לצורך העניין, תוכלו כמובן להדפיס תמונות משפחתיות ותמונות שצילמתם במצלמה הפרטית שלכם או להדפיס תמונות אמנותיות, תמונות נוף או כל תמונה אחרת שאפשר להשיג בחינם או בתשלום באינטרנט. לאחר שבחרתם את התמונות, תוכלו פשוט לשלוח אותן במייל אל אנשי המקצוע שלנו המציעים שירות של הדפסה ומסגור תמונות, לבחור את המידות של כל תמונה, לבחור את המסגרת המתאימה לכם ובתוך ימים ספורים תקבלו את התוצר הסופי במשלוח מהיר עד פתח הבית. זה כל מה שנדרש מכם והמחירים זולים יותר מאי פעם.

 

כמה זה עולה ועד כמה ההדפסה איכותית?

עלות הדפסה ומסגור תמונות יכולה להשתנות מאוד ממקרה למקרה בהתאם למגוון פרמטרים ובראשם גודל התמונה, סוג המסגרת וסוג המצע שעליו מודפסת התמונה. הדפסת תמונות איכותית של תמונות סטנדרטיות ומסגור לטובת הנחה על גבי השידה בחדר יכולה להסתכם בכמה עשרות שקלים ליחידה וזה בהחלט לא יקר. תמונות קיר יכולות להגיע לעלויות גבוהות יותר של מאות שקלים, בהתאם לגודל התמונה וכאמור סוג המסגרת. מבחינת איכות, חשוב לדעת שהתהליך של פיתוח ומסגור תמונות מבוצע היום באמצעות מכשור טכנולוגי מתקדם מאוד, שמאפשר להשיג תוצאות הדפסה איכותיות מאוד בכל גודל של תמונה. יחד עם זאת, איכות התוצר הסופי תיקבע בעיקר על פי הרזולוציה וחדות התמונה המקורית שאותה אתם רוצים לפתח ולמסגר ולכן כדאי להקפיד לבצע את התהליך עם תמונות איכותיות בלבד.

 

אצלנו באופק ארט תוכלו לבצע הדפסה ומסגור לכל התמונות שאתם אוהבים, החל מתמונות משפחתיות בגודל סטנדרטי וכלה בתמונות נוף, ציורים אמנותיים או כל תמונה אחרת שאתם רוצים לתלות על הקיר. לרשותנו מבחר ענק של מסגרות מהן תוכלו לבחור את המסגרת המדויקת המתאימה לכם בתהליך מסודר ופשוט של בחירת מסגרת. לביצוע הזמנה ולקבלת מידע נוסף, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 050-5617935.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה
צרו קשר ונציג מטעמנו ישוב אליכם בהקדם