עם חברת אופק ארט תזכו בהדפסה על קנבס באיכות גבוהה ביותר של הדפסה, עומק, חדות וצבעוניות. ההדפסות מבוצעות על גבי בד קנבס אמיתי, מאה אחוז כותנה או בשילוב של סיבים סינטטיים, המוצע בדרך ככל עם גימור מט ועם עובי של ארבע מאות גרם. כמו כן הדפסות אלו מעולות עבור עבודות אומנות וציורים, ותוכלו בדומה לציור אורגינאלי למתוח על גבי הבד מסגרת מעץ או לחילופין להדביקו עם דבק מיוחד על גבי משטח קשיח.

 

ניסיון עשיר ברמה גבוהה ביותר
חברתנו הפועלת בתחום כבר מעל לשני עשורים נחשבת למובילה בתחום הדפסות איכות על קנבס וחומרים נוספים עבור צרכי אומנות שונים, כאשר ההדפסות כוללות גם עבודות מסגור ברמה מוזיאלית. לאורך שנות עבודתנו השתתפנו בהפקת אלפי תערוכות במרכזי מבקרים, מוזיאונים וגלריות בישראל ובחו"ל עבור ציירים, מעצבי תערוכות, אמנים ועוד. כמו כן הדפסנו תמונות על קנבס גם לגורמים רבים נוספים במשק, ביניהם לקוחות פרטיים, בתי מלון, מרכזי תרבות, מוסדות ציבוריים, משרדים, חנויות ועוד.

 

הדפסות איכות על קנבס
אנו מספקים הדפסות על קנבס באיכות גבוהה ביותר של ביצוע וגימור. מדובר בהדפסות בפורמט רחב עם קנבסים איכותיים ועם דיו פיגמנטי ארכיבי שאינו דוהה של קנון ואפסון. ההדפסות המוצעות בשחור לבן ובצבע עשירות בגוונים ותתי גוונים, עם חדות אופטימאלית ומעבר נקי של צבעים. כמו כן הדפסות אלו על גבי קנבס מתאימות להדפסת ציורים, איורים, רפרודוקציות ועוד.

 

הליך שלם ומקצועי
עימנו תזכו בהליך מקצועי שלם עבור כל צרכי הדפסות על קנבס, מוקפד ואיכותי על כל פרטיו, גדולים וכקטנים כאחד. ההליך מתחיל בסריקת המקורות לטיפול בקבצים ועובר לעיבוד התכנים הגראפיים בפוטושופ ועד הדפסה על בד קנבס איכותי. כמו כן אנו נדאג למתיחת הבד על גבי מסגרת עץ או הדבקתה על גבי משטח קשיח, למסגר אותה ולשלחה לכל כתובת מבוקשת בישראל או בחו"ל. את ההליך מבצע צוות של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, בין היתר מתחומי הדפסה, גרפיקה, סריקה ומסגור. בנוסף, לכל אורך ההליך אנו פועלים בשקיפות מלאה מול הלקוח בכל רמה של שיתופי פעולה מבוקשים ונדרשים.

 

הדפסה על גבי מגוון חומרים
מלבד קנבס אנו גם מספקים הדפסות איכות על גבי מגוון חומרים נוספים. בתור התחלה אנו מדפיסים על ניירות צילום בצבע ושחור לבן עם ניירות מסוג פיין ארט ופוטו. כמו כן אנו מדפיסים על חומרים נוספים כמו שקפים ומדבקות טפט. בנוסף, יש לנו את האמצעים לספק הדפסות על מגוון סוגים של חומרים קשיחים, לרבות פרספקס, זכוכית, לוחות של עץ, לוחות של אלומיניום ופח, על גבי בטון, MDF ועוד.

 

הדפסה על בד קנבס
להזמנת הדפסה על בד קנבס באיכות גבוהה ביותר, ולעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם אופק ארט בטלפון ​072-3976333 או במייל ofek-art@ofek-air.com.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה
צרו קשר ונציג מטעמנו ישוב אליכם בהקדם