הדפסת צילומים לתערוכה

מחפשים פתרון הדפסה עבור צילומים מיוחדים המיועדים להיות מוצגים בתערוכה, במקום מכובד או פשוט בסלון הבית? הדפסה של תמונות מבוצעת היום באמצעות טכנולוגיות די דומות, אבל בתהליכים מאוד שונים. איכות ההדפסה תלויה בראש ובראשונה באיכות התמונה עצמה, אבל גם עם כל תמונה נתונה ניתן להפיק הדפסות איכותיות יותר או פחות, בהתאם למכשור בו נעשה שימוש, לעומק תהליך עיבוד התמונה ולטכניקה המיושמת, לרבות סוג הנייר, סוגי הצבע, מהירות ההדפסה וכן הלאה. אם נדרשת לכם הדפסת תמונות איכותית, חשוב שתזמינו בדיוק את השירות הזה ולא תסתפקו בשירות הסטנדרטי המסופק לציבור הרחב כברירת המחדל.

 

הדפסת צילומים לתערוכה – תהליך מקצועי

בהצגת צילומים בתערוכה, ישנן שתי אפשרויות מרכזיות. האפשרות הראשונה היא שמדובר בצילומים שצולמו במצלמה דיגיטלית, אוחסנו כקובץ דיגיטלי איכותי וכעת עולה הצורך להדפיס את הקבצים הללו על מנת להציג אותם בתערוכה. האפשרות השנייה היא שמדובר בציורים שצוירו על גבי קנבס או כל פלטפורמה פיזית אחרת. במקרה הזה נדרשת סריקת ציורים תחילה, סריקה שחייבת להתבצע באיכות וברזולוציה גבוהה מאוד ולאחר מכן גם הדפסה של ציורים בסטנדרטים המתאימים לתערוכה מכובדת. בשני המקרים נדרש מערך דפוס מתקדם וחדשני, שיאפשר הדפסה של התמונות ברזולוציה גבוהה מאוד ובגדלי הדפס גדולים, אם כי הדפסת ציורים נחשבת למורכבת יותר, בעיקר לאור העובדה שהמקור הוא פיזי ולא דיגיטלי מלכתחילה.

 

אז מה עושים ואיפה מדפיסים?

ככלל, ישנם שני סוגים של בתי דפוס – בתי דפוס המתמחים בדפוס סדרתי ובתי דפוס המתמחים בדפוס אמנותי. כדאי לציין, שישנם גם בתי דפוס שיודעים להציע את שני סוגי ההתמחויות, שלא חייבות לבוא זו על חשבון זו. בכל מקרה, אם אתם זקוקים לשירות הדפסת תמונות מקצועית בסטנדרטים גבוהים בהתאמה לסטנדרטים הנדרשים בתערוכה למשל, אין לכם מה לחפש בבתי דפוס שהתמחותם מסתכמת בדפוס סדרתי. הכתובת הנכונה עבורכם היא אותם בתי דפוס המתמחים בדפוס אמנותי ואשר פועלים על פי מתודולוגיות ופרוטוקולים, שמיועדים מלכתחילה לעמוד בסטנדרטים הנדרשים ולא פחות מכך.

 

האם זה נדרש גם בהדפסת צילומים דיגיטליים?

התשובה היא בהחלט כן. ציורי הדפסה, מן הסתם, הם הלקוחות הטובים ביותר והמתאימים ביותר לבתי דפוס המתמחים בדפוס אמנותי, אבל גם תמונות דיגיטליות המיועדות לעבור אל הנייר נדרשות לעמוד בדיוק באותם הסטנדרטים ובדיוק אלו הם בתי הדפוס שמציעים אותם. שיטות העבודה בבתי דפוס אלה מבוססות תחילה על טכנולוגיות דפוס מתקדמות מאוד, שאותן מקדים תהליך מקצועי של עיבוד תמונה והתאמתה לדפוס בממדים מלאים. שלב עיבוד התמונה פשוט לא קיים בדפוס סדרתי, שבו מודפס הצילום בדיוק כפי שהוא מובא על ידי הלקוח. בנוסף לכך, בבתי דפוס המתמחים בדפוס אמנותי, נעשה שימוש בצבעים סופר איכותיים, שמאפשרים להשיג גוונים אותנטיים ולדייק מאוד את הפרטים הזעירים בתמונה או בציור.

 

מכל הסיבות האלה, אם אתם זקוקים לשירות הדפסת צילומים לתערוכה או אפילו לשירות סריקת ציורים לפני הבאתם לדפוס, הקפידו על כך שאתם מזמינים את השירותים הללו מבתי דפוס המתמחים בעבודה ספציפית זו ואשר יכולים לספק לכם את הסטנדרטים הנדרשים לכם להצגת הציורים או הצילומים שלכם בתערוכה מכובדת. קחו בחשבון שהדפסה בפורמט אמנותי יכולה להיות יקרה יותר מאשר הדפסה סדרתית, אם כי כעת, לאחר שהסברנו לכם את ההבדלים בין השתיים, אתם גם יכולים להבין מהיכן נובע פער המחירים ומדוע הוא לגמרי מוצדק. כשתראו את התוצאה הסופית, תוכלו להבין זאת גם באופן המוחשי ביותר.

 

אצלנו בבית הדפוס אופק ארט, אנו מתמחים בעבודות דפוס אמנותי ומציעים את כל שירותי הדפוס, הסריקה, ההדבקה, הריטוש והמסגור שלהם יכולים אמנים להזדקק. שירותים אלה מוצעים כמובן על ידי אופק ארט לכלל האוכלוסייה ומתאימים מאוד גם להדפסת תמונות יוקרתיות או תמונות איכות לסלון הבית. לקבלת מידע נוסף על שירותי הדפוס של אופק ארט ולהזמנת השירותים הדרושים לכם, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 050-5617935 ונשמח לסייע.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה
צרו קשר ונציג מטעמנו ישוב אליכם בהקדם