רפרודוקציה הינה העתק כמה שיותר מדויק של ציור מקורי, על כל פרטיו וגווניו השונים.

יצירת העתקים שכאלו מבוקשת על ידי אומנים רבים, בין אם לצרכי מכירה, לשם הצגה בקטלוגים וצרכים נוספים. יחד עם זאת הפקת רפרודוקציה של ציורים מקוריים כרוכה בהליך מורכב, עם התרוצצויות בין בתי עסק שונים. באופק ארט מציעים לכם לייעל את ההליך עם כתובת אחת מקצועית לביצוע כל צרכי הפקת הרפרודוקציה, מסריקה להדפסה ועד מסגור, אריזה ושילוח לכל מקום בארץ ובחו"ל.

 

הליך שלם להפקת רפרודוקציה
עימנו תזכו בהליך מקצועי שלם לכל צרכי הפקת רפרודוקציה של ציורים:

  • סריקה מקצועית של ציורים- הליך הפקת רפרודוקציה של ציורים מתחיל בסריקה עם סורק מקצועי מסוג creo ever smart supreme הנחשב לטוב בעולם, המציג רמה גבוהה ביותר של חדות ורזולוציות אופטיות של 5080 dpi.
  • עיבוד תמונה- במידת הצורך אנו גם מספקים שירותי עיבוד לרפרודוקציות. בזכות כלים מתקדמים לעיבוד תמונות יש לנו יכולת להגיע לדיוק מרבי, עם כל גוון מבוקש ברפרודוקציה. עיבוד וריטוש תמונות אלו מבוצעים עם תוכנות מקצועיות כמו פוטושופ ומתאימים בין היתר לצרכי ריטוש, חיבור קבצים, התאמה למדפסת ותיקוני צבע. כמו כן אנו מבצעים שלב זה בהתאם לדרישות הלקוח הדפסות ניסיון לאישורו טרם מעבר להדפסות סופיות.
  • הדפסה- ברשותנו מדפסות מתקדמות מבית קנון ואפסון, המבטיחות קבלת הדפסות רפרודוקציה איכותיות עם דיו פיגמנט שלא דוהה, חדות מרבית וטווח צבעים רחב, וצבעים עשירים ונקיים שכוללים גם גוונים עמוקים במיוחד של שחור. כמו כן אנו מדפיסים את הרפרודוקציות על גבי ניירות צילום משובחים כדוגמת פיין ארט מט הנחשבים מעולים להדפסה איכותית של רפרודוקציות. ניירות אלו עשויים ממאה אחוז כותנה, ללא חומצה, בעובי של מאה עד חמש מאות גרם, עם מגוון טקסטורות ודרגות שונות של לובן. בנוסף אנו מספקים הדפסות על גבי קנבס אמיתי, בגוון מט ובעובי שעומד לרוב על ארבע מאות גרם.
  • הדבקות- אנו מסבקים הדפסות של רפרודוקציה על גבי משטחים קשיחים נבחרים. ההדבקות עצמן מבוצעות עם דבקים ייעודיים למטרה זו ללא חומצה והומוגניים, מגנים על התמונות ומציגים עמידות רבת שנים.
  • מתיחה על מסגרת עץ- עבור הדפסות על גבי בדי קנבס אנו מספקים מתיחה מקצועית על גבי מסגרת עץ בדיוק כמו בציור מקורי על קנבס.
  • מסגור- אנו מציעים עבודות מסגור מקצועיות מחומרים שונים, לרבות אלומיניום, עץ, פרספקס וברזל. את מסגרות העץ אנו מציעים מסוגים שונים של עצים כמו בוק, אלון, אורן קליר, בירץ', אגוז אפריקאי, מהגוני, מייפל ועוד. כמו כן אנו מספקים סוגים שונים של מסגרות לצד בחירה בסוגים שונים של גימור למסגרות, מטבעי ועד לגוון אטום עם או בלי טקסטורות.

 

שירותי רפרודוקציה של ציורים
להזמנת רפרודוקציה של ציורים עם הליך מקצועי שלם ולקבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי, צרו קשר עם אופק ארט בטלפון ​072-3976333 או במייל ofek-art@ofek-air.com.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה
צרו קשר ונציג מטעמנו ישוב אליכם בהקדם