מתיחה על קנבס

הזמנתם או קיבלתם במתנה קנבסים עם הדפסים מהממים שאתם כבר מחכים לתלות בחדר הסלון ברוב פאר והדר? בעידן רכישות האונליין, הפכה הרכישה של קנבסים מגולגלים ומתיחתם על גבי מסגרת כאן בארץ, לשיטת הקנייה הזולה והשכיחה ביותר. יחד עם זאת, לפני שאתם מזמינים את הקנבסים מסין בגלל מחירם הנמוך, כדאי לבדוק תחילה כמה עולה למתוח קנבס על גבי מסגרת ובשורות הבאות נדבר בדיוק על הנושא הזה – מתיחה על קנבס והתמחור הממוצע לו אתם יכולים לצפות.

 

מה זה בעצם מתיחה על קנבס?

ובכן, המינוח הנכון הוא מתיחה של קנבס על גבי מסגרת ולא מתיחה על הקנבס. אבל אחרי שעמדנו על הדקדוק הלשוני הזה, בואו ניגש לעיקר. תמונות קנבס מורכבות משני חלקים: הקנבס עצמו עליו מודפסת התמונה או מצויר הציור המקורי ומסגרת העץ שמעניקה לקנבס את המבנה הקבוע והקשיח שלו, שהופך אותו לבר תלייה על הקיר. רכישת ציורי והדפסי קנבס לא חייבת לכלול גם את רכישת המסגרת במקור. כך למשל, אם אתם מזמינים תמונות קנבס מחו"ל, תוכלו לעשות זאת בדרך כלל על ידי הזמנת הקנבס מגולגל ומתיחתו על מסגרת פה בארץ. הסיבה לכך היא כמובן עלות המשלוח ארצה, שהיא נמוכה משמעותית עבור גליל קנבס מאשר עלות המשלוח של תמונה פרושה בגודל מלא על מסגרת עץ.

 

שני סוגים של מתיחה על קנבס

לפני שאתם רצים למתוח את הקנבסים שלכם על מסגרת עץ, כדאי להכיר את שני סוגי המתיחה מהם תוכלו לבחור. האופציה הראשונה היא מתיחה מסוג 'עיטוף גלריה' ובה התמונה מכסה גם את פאות המסגרת וזאת בניגוד לאופציית 'פאות לבנות', שבה התמונה נפרשת על גבי הפאה הגדולה הקדמית של הקנבס, אך הפאות עצמן נותרות לבנות. האופציה הראשונה נחשבת ליוקרתית ומעוצבת יותר, אך יש לקחת בחשבון ששולי התמונה לא ייראו, שכן הם ייפרשו על גבי פאות הקנבס. כמו כן, בהזמנת השירות כדאי לוודא שאתם מקבלים מסגרת עץ אורן איכותית ועבה דיה, בהתאם לגודל התמונה.

 

אופק ארט הוא בית דפוס המתמחה בתחום של הדפסה אומנותית ומציע לכם מגוון רחב של שירותי הדפסה, סריקה, ריטוש ומסגור אמנותי. כאן באופק ארט תוכלו לבצע מתיחה של כל הקנבסים המגולגלים שלכם על גבי מסגרות בכל מידה ובכל שיטת מתיחה שתבחרו. והמחירים? סופר אטרקטיביים ותחרותיים ביחס למחיר השוק הממוצע. להזמנת השירות ולקבלת מידע נוסף, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 050-5617935 ונשמח לסייע.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה
צרו קשר ונציג מטעמנו ישוב אליכם בהקדם