באופק ארט, מבית אופק צילומי אוויר המובילה בתחומי צילום ואומנות, מתמחים בהדפסות על נייר צילום לצלמים מקצועיים ולקוחות מקצועיים, עסקיים ולקוחות פרטיים. החברה פועלת בתחום כבר מעל לשני עשורים והייתה שותפה להפקת שורה ארוכה של תערוכות צילום במוזיאונים וגלריות בארץ ובחו"ל. זאת לצד השתתפות בפרויקטים שונים בבתי מלון, מרכזי מבקרים, חנויות, מרכזי מסחר, מרחבים ציבוריים, משרדים ועוד.

 

הדפסות איכות על נייר צילום
אנו מספקים הדפסות מקצועיות על נייר צילום בעזרת טכנולוגיות דפוס חדישות ומתקדמות, עם רמה גבוהה מאוד של חדות, טווח רחב ביותר של צבעים ודיו איכותי שלא דוהה. ההדפסות מבוצעות עם ציוד איכותי ומתקדם, תוצרת חברות בינלאומיות מובילת כמו אפסון ו- Canon & Mimaki. זאת לצד שימוש בניירות צילום איכותיים פיין ארט גלוס, בריט ומט ופוטו של מותגים מוערכים בתחום, לרבות ניירות תוצרת , Canson Ilford, Hahnemule ואפסון.

איכויות אלו יספקו את המענה הטוב ביותר עבור צרכי הדפסות על נייר צילום, לרבות הדפסות קלאסיות, הדפסות בשחור לבן וצבע, הדפסות עם מעברי צבע עשירים ונקיים, הדפסות עם שחור עמוק במיוחד והדפסות עם שניים עשר גוונים ותתי גוונים. כל זאת מבטיח קבלת תוצאות הדפס מעולות שאינן מפספסות גוונים ועם דיוק מרבי עבור כל תוצאה מבוקשת.

 

ניירות צילום באיכות גבוהה במיוחד
כאמור, אנו מדפיסים על ניירות צילום באיכות גבוהה ביותר מסוג פוטו ופיין ארט מט, גלוס ובריט:

  • פוטו- ניירות צילום עם איכות דומה לניירות קלאסיים, מעולים עבור הדפסות הזרקת דיו, שמציגים עמידות טובה למגע וניקוי ומתאימים להדפסות שכוללות למינציה או חשופות, וכן עבור צרכי מסגור והדבקות של פרספקס. הניירות מסופקים בדרך כלל עם בסיס פלסטי וציפוי של רסין והם מוצעים ברמה גבוהה של לובן, בעובי שבין מאתיים חמישים לשלוש מאות חמישים גרם, ועם סוגי גימור שונים של סמי מט, לוסטר, גלוס, הי גלוס ומטאלי.
  • פיין ארט בריט וגלוס- ניירות צילום באיכות גבוהה, מאה אחוז כותנה, עם דרגות לובן שונות, ציפוי מבריק וסמי מבריק ובעובי של שלוש מאות גרם. הדפסות על ניירות אלו מספקות חדות ואיכות של עומק אופטימאלי והדפסות שחור עמוקות ביותר. הם מעולים עבור הדפסות צבע והדפסות קלאסיות בשחור לבן.
  • פיין ארט מט-  ניירות צילום באיכות גבוהה ביותר הדומה לזו של נייר פייבר המופק בחדר חושך. הם נטולי חומצה, מאה אחוז כותנה, בעובי שבין מאה לחמש מאות גרם, ומסופקים עם ציפוי איכותי ואפשרות לשלל גוונים. כמו כן הניירות מוצעים עם דרגות שונות של לובן, מבוהק ועד חם, ועם מרקמים שונים ממרקם עדין ועד מודגש. סוג זה של ניירות מתאים למגוון צרכי הדפסה לרבות צילומי שחור לבן וצבע, רישומים, ציורים ורפרודוקציות.

 

הדפסה על נייר צילום
להדפסה על נייר צילום באיכות גבוהה ביותר ולעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם אופק ארט בטלפון ​072-3976333 או במייל ofek-art@ofek-air.com.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה
צרו קשר ונציג מטעמנו ישוב אליכם בהקדם