חברת אופק ארט מציעה שירותי הדפסת תמונות על פרספקס באיכות הגבוהה ביותר שאפשר לבקש. הדפסה על פרספקס וחומרים קשיחים נוספים מבוצעת באופן ישיר בעזרת מדפסת U.V מתקדמת ואיכותית של המותג המוביל Mimaki. כמו כן הההדפסה מוצעת עבור סוגים שונים של פרספקס, לרבות פרספקס שקוף, חלבי, אטום, מט, מוזיאלי וגם על גבי קוביות עבות של פרספקס.

 

חומר הגלם פרספקס ואפשרויות ההדפסה עמו
לפרספקס, עליו אנו מספקים הדפסות ישירות, יש שמות רבים כמו פלסטיק שקוף, זכוכית אקרילית, פלקסיגלס ופולימתיל מתאקרילט. מדובר בפולימר סינטטי שפותח בתחילת המאה העשרים ומיוצר בשיטות של שיחול או יציקה. הפרספקס משמש בשוק של ימינו למגוון צרכים ובעיקר כתחליף לזכוכית רגילה, למשל עבור ייצור אקווריומים, לקירות ומחיצות במרכזים מסחריים, כחלונות במטוסים, ייצור דיסקים, רהיטים, מתקני תצוגה ועוד. בתחום ההדפסות פרספקס מהווה לא אחת תחליף להדפסות על זכוכית מהיותו חומר קל משקל, עמיד ובטיחותי, שאינו מתנפץ וקל לעבד אותו. בנוסף, הדפסה על פרספקס מבוקשת בימינו למגוון מטרות וצרכים, למשל עבור שלטי פנים וחוץ, עבור חיפויי קירות, למודלים ועבור תמונות בבתי עסק, משרדים, חנויות ובבתים.

 

הדפסות ישירות איכותיות
מדפסת U.V שלנו המשמשת להדפסה של תמונה על פרספקס, מציגה טכנולוגיה חדישה ומתקדמת עם הדפסות ישירות על גבי הפרספקס שאינן דוהות, באיכות מרשימה ועם עמידות גבוהה למגע והתאמה להדפסות חוץ. מדובר במדפסת שולחנית מבית Mimaki שיכולה להדפיס על פרספקס ברזולוציה של אלף מאתיים dpi, עם מידות הדפסה של עד מטר שלושים על שני מטר וחצי, ועם שישה צבעים לרבות לכה ולבן.

 

רמה גבוהה של גמישות ויצירתיות
האיכויות של הדפסה על פרספקס מעניקות רמה גבוהה של גמישות וחופש יצירה, עם הדפסה מרובת שכבות שנותנת צבעוניות עמוקה, וכן אפשרות להדפסות ברמות שונות של שקיפויות וגם אפשרות להדפסות חלקיות של משטח הפרספקס. וזה עוד לא הכל: עם מדפסת U.V ניתן גם להדפיס בלבן על גבי משטח פרספקס כהה, והשחור המתקבל בהדפסות מציג רמת אטימות הכי גבוהה שאפשר. בנוסף, ניתן לצפות את ההדפסה בלכה מלאה או סלקטיבית.

 

הדפסה על גבי משטחים קשיחים נוספים
מלבד הדפסה על פרספקס יש לנו את האמצעים להדפיס על גבי סוגים רבים נוספים של חומרים קשיחים, עם חיתוך במגוון צורות. בין היתר אנו מבצעים הדפסות על גבי לוחות עץ, לוחות עם ציפוי פורניר ופורמייקה ולוחות מתכת. כמו כן אנו מדפיסים תמונות על גבי לוחות אלומיניום, נירוסטה, נחושת ופליז, על לוחות פלסטיים, לוחות בטון, לוחות גבס ולוחות זכוכית עם גימורים שונים כמו חלבי, שקוף, מוזיאלי ואקסטרא קליר.

 

הדפסת תמונה על פרספקס
להזמנת הדפסת תמונה על פרספקס באיכות גבוהה ביותר, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם אופק ארט בטלפון ​072-3976333 או במייל ofek-art@ofek-air.com.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה
צרו קשר ונציג מטעמנו ישוב אליכם בהקדם