Previous
Next

השלב האחרון ואחד החשובים בהפקה הוא המסגור אשר משווה ליצירה את המראה הסופי ומשפיע עליה בצורה משמעותית.

אנו ממסגרים בעץ, אלומיניום, ברזל ובפרספקס.

​את מסגרות העץ אנו מייצרים אצלנו באופק ארט, כאשר כל המסגרות מבוצעות מעץ טבעי, בכל צורה, גודל וחתך מהעצים הבאים:

אורן קליר, אורן קרוליינה, פופלאר, בירץ׳, בוק, אלון, מייפל, מהגוני, אגוז אמריקאי ואפריקאי, טיק

גימור המסגרות יכול להיות טבעי, מצופה לכה, שמן, מולבן, מגוון בייץ, צבוע אטום עם טקסטורת העץ, צבוע אטום ללא טקסטורה ועוד.

סוגי מיסגור בעץ:

  • ​מיסגור תיבה – מסגור קלאסי זה מבוצע עם זיגוג והרחקה באמצעות גליף בין היצירה לזכוכית.
    ניתן לזגג בזכוכית שקופה, זכוכית מוזיאלית שאינה משתקפת ופרספקס.
  • מיסגור צף – מיסגור עכשווי ומינמליסטי – מסגור זה מבוצע עם זיגוג פרספקס או עם הדפסה חשופה.
    במסגור זה נוצרת תחושה שהתמונה צפה במרכז המסגרת ולא נוגעת בעץ. חזית המסגור נעה בין 30 מ״מ ל 3 מ״מ בלבד.
  • מיסגור עם פספרטו – מיסגור קלאסי עם שוליים מקרטון פספרטו נטול חומצה בגוונים שונים

סוגי מיסגור באלומיניום:

  • ​מיסגור עם פספרטו –  עם זיגוג בצבעים של שחור מט, כסוף מט וזהב.
  • מיסגור אלומיניום צף – פרופיל זה פותח על ידינו ומהווה את המסגור הדק ביותר שניתן לקבל – עובי חזית של 2 מ״מ בלבד ובעומק של עד 8 ס״מ.
    את הפרופיל ניתן לקבל בכל צבע ממניפת ראל, או בציפוי אנודייז כסף.
    בפרופיל זה ניתן למסגר עם זיגוג פרספקס או עם הדפסה חשופה

מיסגור עם מבנה אחורי:

גימור עכשווי זה מעניק מראה מינימליסטי ליצירה ללא תוספת של מסגור הנראה לעין, כך שנוצרת תחושה כי התמונה צפה במרחק מהקיר. ניתן לבצעו על מצעים שונים כגון פרספקס ודיבונד.

  • פרספקס: זהו הגימור הפופולרי ביותר בו מודבקת התמונה לפרספקס בעוביים שונים באמצעות דבק נטול חומצה שקוף לחלוטין – טכניקה זו מוכרת גם כ face mounting ניתן לקבל מוצר זה עד לרוחב 150 ס״מ ובאורך של 300 ס״מ במשטח אחד.
    את הפרספקס ניתן לקבל בגימור מבריק, מט, ומבריק מוזיאלי ללא השתקפות.
    לגב הפרספקס מוצמד לוח דיבונד ואליו מוצמדת מסגרת אלומיניום אחורית קטנה יותר מהיצירה המשמשת לתליה. 
  • דיבונד: היצירה מודבקת ללוח דיבונד באמצעות דבק נטול חומצה. ניתן לצפות את היצירה בלמינציה בגימור מט, מבריק או סאטין.
    אל גב הדיבונד מוצמד מבנה אחורי מאלומיניום המחזק את הלוח, מונע כיפוף ומשמש לתליה. 
  • תיבת תאורה: בטכניקה זו אנו מדפיסים את היצירה ישירות על גבי פרספקס שקוף המואר מאחור באמצעות נורות לד וממוסגר במסגרת עץ עמוקה.
    האור המפוזר עובר דרך היצירה ומקנה לה מימד נוסף של עומק, צבע ודרמה. 
    היתרון המשמעותי בהדפסה ישירה על משטח הפרספקס הוא קבלת גוון שחור מלא ועמוק אשר לא מושפע מתאורת הלד. 
    את נורות הלד ניתן לקבל בגוון של לבן קר או חם. הארגז מסופק עם עמעם (דימר) להתאמת עוצמת התאורה לחלל שבו הוא מוצג.
    ניתן להדפיס על גבי פרספקס שקוף עד לגודל של 130/250.

 

<

סגירת תפריט
דילוג לתוכן