מבקשים להדפיס ציור על קנבס באיכות גבוהה במיוחד?

מחפשים מקום שמבצע הדפסה על קנבס במקום, ללא המתנה ארוכה ?

כדאי שתכירו את אופק ארט, הפועלת בתחום כבר מעל לשני עשורים ומתמחה בהדפסת ציורים באיכות גבוהה ביותר של הדפסות עם עבודות מסגור ברמה מוזיאלית. לאורך שנות פעילותה החברה סייעה בהפקת אלפי תערוכות בארץ ובחו”ל בגלריות, מרכזי מבקרים ומוזיאונים. בנוסף החברה השתתפה והייתה מעורבת בפרויקטים שונים כמו:  טיפול בחללים ציבוריים, מסחר, בילוי, אומנות וכדומה. ניסיון ויכולות אלו הפכו את החברה למבוקשת בקרב קהלים שונים לרבות ציירים, מעצבי פנים, אדריכלים, מפיקי תערוכות, מעצבי מוצר, לקוחות פרטיים, לקוחות עסקיים ועוד.

ביקוש להדפסת ציורים
בעבר מי שרצה לתלות בסלון שלו יצירת אומנות איכותית נדרש היה להשקיע הון משמעותי ברכישת ציור שמן של אמן מוכר. בימינו בזכות התפתחות ענף הדפוס המצב השתנה לחלוטין ואנשים מכל שכבות האוכלוסייה יכולים ליהנות מיצירות אומנות בביתם, המודפסות על גבי קנבס באיכות גבוהה ביותר של הדפסה וצבעוניות. כמו כן שירות זה שמסופק על ידינו הפך מבוקש גם בקרב גורמים נוספים במשק, כדוגמת בתי מלון, בנקים, חברות פיננסיות, מוסדות ציבור וחינוך ועוד. הלקוח יכול לבחור גודל הדפסה (על קנבס) בהתאם לצרכים ולמגבלות בנכס שלו.

הדפסות איכות של ציורים
אנו מספקים הדפסת ציורים על קנבס בסטנדרטים גבוהים ביותר, העומדים בדרישות איכות מקצועיות של לקוחותינו. ההדפסות מבוצעות על גבי בד קנבס אמיתי ואיכותי, בעובי שעומד בדרך כלל על ארבע מאות גרם, מבד מאה אחוז כותנה ועם גימור בגווני מט. בנוסף, אצלנו תוכלו לבצע בעזרת צוות מיומן ובמקום אחד את כל הליך ההדפסה, מסריקת המקור ועד מסגור ההדפסה ולשילוחה לכל כתובת מבוקשת גם בחו”ל. את בדי הקנבס אנו מותחים על גבי מסגרות עץ או מדביקים על משטח קשיח בהתאם לדרישות הלקוח. מעבר לכך הדפסת ציורים על גבי קנבס או כל חומר אחד מבוצעת בהתאמה מדויקות לבקשות הלקוח, עם הקפדה על כל פרט ופרט ואיכות של מתפשרת על פחות ממושלם.

אמצעי מעולה למכירת רפרודוקציות
הדפסת ציורים מקצועית כפי שחברתנו מציעה, מעניקה פתרון מעולה לאומנים המעוניינים למכור עותקים כרפרודוקציות של ציור מקורי. את הרפרודוקציות ניתן להדפיס על קנבס וגם על גבי חומרים אחרים, כמו נייר צילום איכותי. את הציורים המקוריים, בכל קנה מידה, תוכלו להביא אלינו לשם סריקתם ברמה גבוהה של דיוק בצבעים המתקבלים. לאחר מכן נדאג להדפסת הציור בהתאם לרצונות הלקוח עם הדפסות ברמה גבוהה של ביצוע ויגמור, ירידה לתתי גוונים ועומק רב במיוחד, רמות שונות של שקיפויות והדפסות עמידות שאינן דוהות עם הזמן. וזה עוד לא הסוף: במידה ותבקשו אנו גם נדאג למתוח את הבד על מסגרת עץ, לארוז אותה ולשלחה לכל כתובת מבוקשת.

הדפסה על קנבס – מחיר

הדפסה על קנבס אינה תהליך ארוך ובוודאי של יקר מידי.
מחיר ההדפסה תלוי בעיקר בגודל ההדפסה (יש כמובן הבדל בין הדפסה של 30*30 או 100*150).
לרוב המחירים ינועו מכמה עשרות ₪ להדפסה קטנה ועד לכמה מאות ₪ להדפסות גדולות יותר.

שירותי הדפסת ציורים

להזמנת שירותי הדפסה ציורים על גבי קנבס באיכות גבוהה ביותר, ולפרטים נוספים וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם אופק ארט בטלפון
​072-3976333 או במייל ofek-art@ofek-air.com

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה
צרו קשר ונציג מטעמנו ישוב אליכם בהקדם