מחפשים שירותי סריקת ציורים בירושלים, תל אביב, נתניה או כל מקום אחר בארץ? רוצים זאת עבור הדפסה על נייר או קנבס, עבור שקופיות, קטלוגים ועוד? כדאי שתכירו את אופק ארט המתמחה בסריקת ציורים מקצועית לצד הדפסות ציורים באיכות גבוהה ביותר. ברשות החברה סורק מקצועי creo ever smart supreme, הנחשב למוצר מהטובים ביותר בעולם, עם רזולוציות של חמשת אלפים ושמונים dpi ועם חדות מרבית.

 

סריקה איכותית ומדויקת
שירותי סריקה שאנו מספקים עבור ציורים יעניקו לכם מענה איכותי ומקצועי עבור יצירת עותק ליצירה מקורית, ברמה שמצלמה רגילה לא יכולה להגיע אליה. איכות זו נוצרת מכיוון שהעתקה שלא כמו במצלמה אינה תוצר של רמות אור וחושך או של זוויות צילום, והיא אינה גורמת לעיוותים או סטיות שנוצרים בהליך צילום. הסורק הינו מכשיר אופטי מתקדם שבוחן את הציור ומזהה סוגים שונים של אור, לרבות גווני אור שלא רואים בעין כמו אינפרא אדום. בנוסף לכך סורק מקצועי יכול לשחזר ברמת דיוק גבוהה ביותר של צבע וחדות בדומה לקיים בציור המקורי.

 

הצורך בסריקת ציורים
סריקה של ציורים עולה במגוון מצבים שאנו מספקים עבורם מענה שלם, לרבות:

  • הדפסת רפרודוקציית- סריקת ציור לשם הדפסת רפרודוקציות על גבי נייר צילום או קנבס.
  • שקופים- סריקות לשם יצירת שקפים באיכות גבוהה ביותר המתאימים גם להקרנה על גבי מסכי ענק.
  • קטלוגים- סריקתם של ציורים מבוקשת גם עבור הפקת קטלוגים של ציורים למטרות שונות, למשל כתוכנייה לתערוכה.
  • ספרים וחוברות- סריקות ציורים נחוצות גם לשם הפקת חוברות וספרי אומנות, או כל ספר אחר המכיל תמונות של ציורים.
  • קובץ דיגיטאלי- סריקה של ציורים גם מבוקשת לשם שמירתם כקבצים בארכיונים דיגיטאליים.

 

הליך סריקת ציורים
שירותי סריקת ציורים נחוצים לשם הדפסתם על גבי חומרים שונים, כמו נייר צילום וקנבס, וכן לשם סריקתם עבור שקפים ועוד. בהליך סריקת ציורים נעשה שימוש בסורק מקצועי מיוחד, ייעודי למטרה זו, ברמה הרבה יותר גבוהה מזו של סורק מסמכים. סורק שכזה מספק סריקות איכות של ציורים בקני מידה שונים ועם רמות גבוהות של רזולוציה. כל סריקה מבוצעת באמצעות כלים מתקדמים המבטיחים את דיוק ואיכות ההליך, עם דגש על ניקיון מלא של כל סריקה ואיכות הצבעים. כמו כן, לאחר ביצוע הסריקה אנו דואגים לבחון אותה בקפידה לשם איזון צבעים, התאמת הצבע לציור המקורי, יישור וניקוי. ניתן לבצע סריקות של ציורים משקופיות ונגטבים בטכניקה של סריקה רטובה, עם תהליך בו הנגטיב או השקופית מונחים בתוך שמן לשם ניקיונם המלא ולשם איטום שריטות שיש בהם.

 

שירותי סריקת ציורים
לשירותי סריקת ציורים מקצועית ואיכותית, ולקבלת מידע  וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם אופק ארט בטלפון ​072-3976333 או במייל ofek-art@ofek-air.com.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה
צרו קשר ונציג מטעמנו ישוב אליכם בהקדם